PERHATIAN


Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan.

Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.


Jumaat, 3 Januari 2014

PROMOSI JANUARI 2014 ALFALFA COMPLEX : BELI 6 FREE 1

PROMOSI JANUARI 2014 ALFALFA COMPLEX : 

BELI 6 FREE 1


Assalamualaikum & Selamat Tahun Baru 2014 kepada semua pembaca blog http://mutiarasyakira98.blogspot.com/. Macam biasalah kan, masuk saja bulan baru mesti ada promosi baru dari Shaklee :) Promosi untuk bulan Januari 2014 ialah Alfalfa Complex Shaklee!. Jom kita kenal-kenal dengan lebih lanjut tentang Alfalfa Complex Shaklee ini.

Alfalfa merupakan sejenis herba yang mempunyai 1001 khasiat dan dikenali sebagai “Raja Segala Tumbuhan”. Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi.



Alfalfa Complex merupakan satu Formulasi Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950. Merupakan sumber semulajadi alfalfa dan pil juga boleh dihancurkan dan dicampur ke dalam air sebagai minuman herba semulajadi. Alfalfa complex Shaklee tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Beli 6 botol, anda akan dapat percuma lagi 1 botol Alfalfa Complex Shaklee . Berbaloi betul! Cepat dapatkan Alfalfa Complex Shaklee sebelum 31 Januari 2014 ini! Alfalfa Complex Shaklee terdiri daripada Alfalfa Small (330tabs) & juga Alfalfa Large (700 tabs).


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini, saya adalah wakil pengedar sah anda. Anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.


Untuk Info dan Order:

Shaklee Independent Distributor | ID 918028
TEL:0105065793

Konsultasi secara EKSKLUSIF dan hubungi saya untuk dapatkan HARGA ISTIMEWA khas untuk anda.


Kebaikan Alfalfa Complex Shaklee di sini:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan