PERHATIAN


Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan.

Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.


Info Produk

KENALI ALFALFA

Mari kita mula bercerita apa itu alfalfa...


Kawan-kawan tahu kan bahawa Alfalfa yang kawan-kawan makan untuk tujuan membanyakkan susu tu juga boleh merawat masalah keputihan pada wanita?..Alfalfa ni mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara..woww..hebatnya alfalfa...

KELEBIHAN & KHASIAT ALFALFA

Tahukah anda yang Alfalfa ni raja segala tumbuhan. Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi. Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi. Jom lihat antara kelebihan dan khasiat Alfalfa untuk lelaki dan wanita
  1. Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian
  2. Melegakan sakit sendi dan belakang.
  3. Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
  4. Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita).
  5. Merawat arthitis
  6. Bagus untuk elergi dan ekzema
  7. Merawat athma
  8. Mencuci usus bagi membuang toksik
  9. Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor
  10. Meneutralkan asid dalam badan
  11. Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita).
  12. Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita).
  13. Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita).
  14. Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita).
  15. Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  16. Meningkatkan stamina seorang suami
  17. Melegakan sembelit
  18. Membuang angin dalam badan
  19. Milk booster
Haaa tu dia... antara 1001 fungsi Alfalfa...


ALFALFA^^KEPUTIHAN DAN RAHSIA KEINTIMAN WANITA

Saya sekadar nak berkongsi apa kata pengguna2 yang telah merasai sendiri perbezaan ke atas masalah keputihan mereka apabila konsisten mengambil Alfalfa COmplex.. ( juga kesan ke atas keintiman wanita.. ni bagi yg dah berkahwin lah yaa.. )..

Keputihan ni adalah normal di kalangan wanita jika ia hanya lendir putih, jernih ,cair tidak berbau dan tidak berasa gatal... Tetapi keputihan itu boleh dikategorikan sebagai bermasaalah apabila ia bersifat pekat, berwana putih kekuningan, berbau, diiringi rasa gatal2.. Jgn anggap ianya masalah kecil ya. .. ataupun akan hilang dgn sendiri.. Tahukah anda masalah keputihan ni disebabkan jangkitan kulat. Jika ia tak dirawat, tak mustahil ia akan merebak dan menyerang organ2 penting dlm badan... Malah yg lebih teruk, ia mampu merebak ke pasangan kita..Dimana kesannya organ seksual lelaki juga turut akan berasa gatal,melecet dan kemerahan..

Okey setelah tahu apa itu keputihan dan bahayanya ia... mari kita baca pengakuan mereka pula...

1.Pn Lyn
".....saya perasan pas mkn vitamin shaklee ni, keputihan saye dah kurang & makin takde....gembira sgt2....

2.Pn Dilla 

"....Semenjak mama mengamalkan alfalfa, masalah keputihan mmg kurang. Ini kerana..terus terang mama cerita..baba sangat2 memuji selepas mama mengamalkannya. Hubungan kami juga menjadi lebih mesra. Bila baba dah puji, mama seronoklah..heheeee. Mama terasa diri mama begitu bersih, lagi satu nak solat pun senang..tidak perlu risau!


3.



4Dilla Jalil alfalfa mmg best..dilla pernah tanya hasben (lepas bersama selepas 100hari berpantang) ada rasa lain tak??hasben dgn serba salah ckp adalah lain sikit lepas bersalin ni..dh kurang grip!tp lepas ambil alfalfa..katanye ketat mengalahkan anak dara ko!!hehehe..i luv alfalfa!! 

- Itu dia antara secebis pengakuan beberapa org yg dah rasai kehebatan Alfalfa.. 


TESTIMONI := ALFALFA

Asthma, Eczema, Allergik, Resdung











Kecantikan dan Kesihatan Badan

Anti Penuaan (Anti-Aging)


  • Vivix 
  • Collagen Powder 

Nutrisi Asas (Essential Nutrition)
  • ESP - Soy Protein Isolate Powder 
  • Vita-Lea Iron Formula 
  • Sustained Release Vita-C 500 mg 
  • Chewable Vita-C 100 mg 
  • Vita-E Complex 
  • B-Complex 
  • Zinc Complex 
  • Lecithin 
  • Alfalfa Complex 

Kesihatan Tulang (Bone Health)
  • OsteMatrix 
  • Advanced Joint Health Tablet 

Kesihatan Jantung (Heart Health)
  • OmegaGuard 
  • Garlic 

Kesihatan Sistem Perkumuhan (Digestive Health)
  • Herb-Lax 

Sokongan Sistem Imunisasi (Immune Support)
  • NutriFeron 

Kesihatan Wanita (Women's Health)
  • GLA Complex 

Nutrisi untuk Kanak-kanak (Children's Nutrition)
  • Meal Shakes 
  • Vita-Lea for Children Chewable 

Nutrisi untuk Sukan (Sports Nutrition)
  • Performance Maximum 

Diet Sihat (Healthy Weight)
  • Cinch Shake Mix 
  • Cinch Energy Tea Mix
Kesihatan Kediaman

Get Clean
  • Get Clean® Water Pitcher 
* Sumber dari  Shaklee *