PERHATIAN


Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman web saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnos atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan.

Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.


Isnin, 1 Julai 2013

FUNGSI MENINGKATKAN KESUBURAN WANITA

GLA Complex Shaklee: Fungsi Meningkatkan Kesuburan Wanita

GLA Complex shaklee berfungsi untuk meningkatkan kesuburan wanita. Secara umumnya,GLA COMPLEX menstabilkan hormon kewanitaan dalam badan kita supaya menghasilkan telur yang berkualiti setiap bulan. Bila kita bertelur setiap bulan, maknanya kita subur. Telur yang berkualiti juga memberi jaminan bahawa proses persenyawaan akan berlaku dengan baik & menghasilkan janin yang sempurna. Apakah fungsi GLA Complex Shaklee dalam meningkatkan kesuburan wanita?

Mengawal selia estrogen dan testosteron 
GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita dalam badan seseorang. Apabila hormon dalam badan berada dalam keadaan yang seimbang, tahap kesuburan juga akan meningkat.KLIK sini untuk maklumat lanjut bagaimana hormon yang seimbang meningkatkan tahap kesuburan anda.

Menghilangkan simptom PMS 
Rimas dengan simptom PMS seperti senggugut, mood swing, sakit pinggang, kembung, retensi air dan sakit pada  payudara? Anda boleh ambil set senggugut shaklee yang terdiri daripada GLA, Ostematrix & B Complex. GLA  membantu dalam melegakan kesakitan dan period cramp. 

GLA shaklee untuk kesuburan

Melambatkan menopous 
Benar! GLA Complex membantu melambatkan menopous & mengurangkan simptom menopous. 

Membantu proses kehamilan
GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih yang  membantu sperma untuk berenang didalam rahim anda sehingga bertemu sel ovum, dan seterusnya berlakunya persenyawaan. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau anda terlepas hari subur pun masih ada peluang sebab sperma yang hidup masih ada dalam badan anda.

Hebat kan GLA Shaklee? Kalau anda nak kesan yang lebih optimum, saya sarankan supaya anda mengambil set kesuburan shaklee yang sememangnya telah berjaya membantu ramai pasangan untuk hamil. Hubungi saya untuk mendapatkan vitamin Shaklee pilihan anda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan